Wednesday, September 06, 2006

آلزایمر

باورتون نمیشه چی شده. امروز صبح حوالی 6 بیدار شدم، نمی دونم به چه دلیل یاد فرانسه حرف زدن افتادم و هوس کردم تو ذهنم یه فعل صرف کنم! نمی خواد بگین چقدر خرخون خودم وقتی هشیارتر شدم گفتم. حالا قسمت جالب قضیه اینجاست که هرچی به ذهنم فشار می آوردم فقط عربی یادم می اومد! همه صیغه ها! ولی دریغ از یک فعل فرانسه! خلاصه یه چیزی خوردم تا کم کم یه چیزایی یادم اومد ... من عربی رو خیلی قبل از فرانسه یادگرفتم و ... امشب می خواستم زنگ بزنم ایران، تا به شماره ای که باید بگیرم فکر می کردم شماره همه کارتها یادم می اومد و شماره این شرکتی که باهاش قرارداد دارم یادم نمی اومد! اما خیلی وقته که من از هیچ کارتی استفاده نکردم و همه اش از خط همین شرکت استفاده کردم!!!! به گمونم این یه نوعی از آلزایمر یا یه نوعی از مالیخولیاست. تنها راه حلش هم اینه که آروم باشم و یه کم فکر کنم تا چیزی رو که می خوام یادم بیاد

No comments: